Klass 1A

Storvretaskolan - Där liten blir stor

fredag 18 december 2015


Vi hade fadderträff idag och pysslade lite.
Trevlig helg!
God Jul!
Gott Nytt År!




Upplagd av Klass 1A kl. 05:05 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

fredag 4 december 2015

Här är vår fina julgran som också är vår adventskalender.
Trevlig helg!


Upplagd av Klass 1A kl. 04:40 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Storvretaskolan

Storvretaskolan

Länkar

  • Storvretaskolans hemsida

Deltagare

  • Klass 1A
  • admin

Bloggarkiv

  • ►  2016 (3)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2015 (7)
    • ▼  december (2)
      • Vi hade fadderträff idag och pysslade lite.Trevlig...
      • Här är vår fina julgran som också är vår adventska...
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (3)
    • ►  augusti (1)
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.