måndag 16 maj 2016

Hej!


Vi plockade skräp på skolgården och källsorterade. 
Barnen gjorde små blomkrukor av mjölkpaketen.
Och så planterade de ringblommor. 

Ha en trevlig vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar